Milí naši noví zákazníci :-). Sme veľmi rady, že máte záujem o náš kadernícky salón a naše kadernícke služby. Veľmi sa tešíme na Vašu návštevu a že nám dáte dôveru, aby sme sa postarali o Vaše vlasy. Našu prácu zbožňujeme. Tento blog „Nedostavenie sa na termín služby“ sa týka predovšetkým nových zákazníčiek, keďže naše stále zákazníčky vedia kde sídlime a koľko účtujeme za našu prácu. Poznáme sa osobne a chodia ku nám pravidelne.
Pre nás kaderníčky je priam nočnou morou, keď sa nám niekto nedostaví na termín vopred objednanej služby. A nedá nám o tom vôbec ani vedieť. Predovšetkým na tie aplikácie, ktoré sú časovo náročné ako balayage, melír alebo farbenie či tónovanie. A potom máme 2-4 hodín „nechceného voľna“.
Kaderníčka nemá možnosť náhradnej práce (ak upratovanie bereme ako samozrejmosť).
Je nám úplne jasné, že každej z nás môže niečo súrne do toho prísť (či už je to choroba, práca, nevyhnutné odcestovanie a podobne.). A my to akceptujeme aj chápeme. Častokrát to však býva, že zákazníčka zabudne alebo si pomýli náš salón s iným salónom v úplne v inom meste. Prípadne si to rozmyslí, lebo naše služby nie pre ňu cenovo dostupné. Ale čo je najhoršie nedá nám o tom vedieť.:(
Snažíme sa robiť osvetu aj na sociálnych sieťach (instagram @dariaexclusive a facebook/dariaexclusive), že sídlime v kúpelnom meste Trenčianských Tepliciach a nie v Trenčíne ani v Bratislave. Náš cenník je transparentný a verejne dostupný – na stránke kadernictvoteplice.sk. Po rezervovaní termínu online príde email aj so zobrazenou cenou. Zákazníčka si vie tak dopredu zistiť, koľko bude za naše kadernícke služby platiť.
Na pripomenutie píšeme SMS deň vopred všetkým ľuďom, aby ani jedna zákazníčka nezabudla a prípadne jej nedostavenie sa na termín nám oznámila v predstihu. No žial ani to nepomáha:-(…. a nezdvíhajú ani telefón.
Týmto článkom sme chceli len poukázať na bežný nešvár, ktorý trápi asi všetky kadernícke salóny a že ako pre niekoho banalita môže druhej strane deň poriadne znepríjemniť.
Veríme, že Vás sa to netýka:-) Pekný deň.